رییس هیات ورزش های بومی و محلی اسلام آباد غرب از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی خبرداد.

اجرای مسابقات بومی محلی در همایش بزرگ پیاده رویافراس رییس هیات ورزش های بومی و محلی اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان اسلام آبادغرب  با هدف ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش در جامعه برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به  افزایش کم تحرکی در میان افراد جامعه باید فرهنگ ورزش های همگانی در میان افراد توسعه یابد تا سلامت جامعه نیز ارتقا یابد.

افراس گفت: این همایش  باهمکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، ادارات و نهادهای شهرستان و هیئت ورزشهای همگانی ،  هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگزار می شود.

افراس  بیان کرد: زمان همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ٩ شهریور ماه  ساعت ۸ صبح و مکان شروع همایش پیاده روی شهرداری، درب استادیوم ریزه وندی  است که در پایان  ۲۰۰جایزه نقدی و غیر نقدی به شرکت کنندگان اهداء می گردد. 
 
 وی افزود: اجرای مسابقات محلی  نیز در این همایش در بخش آقایان و بانوان  که  آقایان: زوران، چوب کشی ( وزن آزاد) و  بانوان: دوزپا، هفت سنگ ( انفرادی)  از برنامه های جنبی همایش است.

انتهای  پیام/ز

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.